07:25

Det är vad kllockan är nu när jag börjar skriva. Vad gör jag uppe den här tiden på en söndag? Ja, det kan man faktiskt fråga sig. Jo jag ska vara på busstationen 10:40 och jäg måste fixa mig och så, måste ha med mig en jobbig väska idag, för jag har ju träning. Dock känner jag mig fattig konstigt nog, har 800 kr och får snart 377 kr till, men ändå känner jag mig dunderfattig, med tanke på att jag snart åker till nyköping så ska jag spara 500 kr nu, som jag altså inte får RÖRA i hela maj. Jag fyller år den 19, då blir jag 18, glöm mig inte älsklingar. Skrv upp det någon stans Erika Vikström 18 år på 19  Maj. Hehe. Sen den 21 åker jag iväg från älskade lilla ruttna Piteå. Nu ska jag ta mig vidare till frukost ätandet.

PUSS

jo nu är klockan 07:30 5 min! Jag äger!

Kommentarer
Postat av: CLOETTA

VISSTE DU ATT DESSSIE ÄR HOMOFOB?!? men hon umgås ändå med amir, .. men amirs kompisar blir tydligen trakkaserade eller nått :S jag läste de iafl i deras blogg.. http://quess.blogg.se/2009/april/tillat-mig-att-asgarva-lite-1.html .. tkr det är viktigt att sprida ut dehär, för homofober måste stoppas!

2009-04-29 @ 08:40:32
URL: http://cloettas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0