Idag.

Sista dagen hemma idag. RIKTIGT SKÖNT! Om jag inte hade haft dundrande huvudvärk idag så hade jag varit på skolan nu, men tyvärr. Jag som ska hålla tal idag, jag hade förberett mig massor och var verkligen redo, tänkte köra i helklass, men nu blir det nog halv. För jag tycker att det är mer pinsamt om jag ska gå själv och hålla tal och sen ingen före/efter mig, om ni fattar. Annars har jag inga problem med at hålla i helklass. Iaf så tänkte skicka ett mejl till mina lärare nu, måste mejla in uppgifter till en och säga det där om talet till den andra. PUSS

Kommentarer
Postat av: ` isabella sz.

Men jag tvivlar på att hon skulle göra något mer, möjligtvis bränna mig med sin plattång, men där går fan gränsen ;(

2009-04-23 @ 09:46:27
URL: http://szerafia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0