nyss

Nyss hemkommen från coop! Det blev lite mer än vad jag hade väntat mig. Först for vi till Ö&B där vi köpte shampoo och sånt. Sen for vi till Sandra och Annie, eftersom att vi skulle lämna en bok. Då när vi var där fick jag mina små bäbisar! Jo 2 stycken fick jag! Det är nog killar, men dom heter Gullan ( annie 6 år bestämde det ) Sen heter den smalaste PomPom just för att den är så söt! Så på coop så handlade jag lite mat och pinnar till dom små liven, Sen så handlade jag ju en hemlig sak. Den är i en hård fyrkantig förpackning med olika färg på. Den finns i närheten av hårspray typ, hihi. Nu säger jag inge mer. PUSS

Kommentarer
Postat av: Jennifer

det är hårfärg som jag sa !!! ?

2009-04-28 @ 19:33:56
URL: http://jeenlicious.blogg.se/
Postat av: denise

Hej!

Kul och intressant blogg!

Alltid roligt att hitta ny läsning =)

/Denise

2009-04-29 @ 07:36:02
URL: http://swedishbrunette.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0