Sommarblond?

Funderar på att bli sommarblond, igen. Haha, Men mest för att mitt hår bleks sjukt mycket i solen och det är ingen ide att ha brunt hår, för det vet jag, för förra sommaren så färgade jag håret brunt med ljusa slingor och det blektes till en jätte konsig färg, så jag färgade det chokladbrunt och det blektes till blont på typ 1 vecka. Det var helt sjukt. Fast ajg tänker inte bleka det ännu. Det bir förståss senare när solen har gjort det mästa, kan inte gå omkring och se ut som en solblekt råtta i håret ;P
haha, för det känns jäkligt onödigt att lägga ut massa pengar på brun hårfärg hela sommaren, dessutom om jag inte har blont hår kommer inte mina fina färgfläckar synas efter jag säkert har målat en rutten kontainer. Haha, hoppas att jag slipper det nu när jag kommer att vara 18. Nu ska jag ta medicin och gå upp med datorn, den har snart slut batteri, sen ska jag hoppa i duschen. Jo jag fick veta att jag har nationella i engelska imorgon. Börjar kl 9 jag tror att det är läsförståelse, hoppas inte att vi ska skriva iaf. Men ska nog och handla lite godis och dricka iaf. Så jag har ifall att jag behöver. För isåfall är det i 4 timmar:O holy. Nä nu måste jag slita mg härifrån. PUSS

Kommentarer
Postat av: evelin

fin blogg D: kramisar

2009-04-23 @ 14:43:01
URL: http://evellyn.devote.se
Postat av: jenny

jaa färga blondt, det är ju skitsött på sommaren!

fin blogg

2009-04-23 @ 18:01:31
URL: http://jjenys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0