Idag har ...

Idag har jag varit på stan med sara, jag köpte 2 saker som ni ska få sen, har kameran hos sara, ska dit efter jag har ätit. Men jag vet inte hur länge jag ska stanna. iaf ett tag. Jag är alltid så tråkig, hehe. Speciellt när jag ät trött. Det är roligt att gå på stan med sara ska ni veta! för att ALLA tittar efter oss, bara för att vi är snygga! speciellt tre killar som tittade skitmycket efter oss i gallerian, dom var iaf 25 år. haha. Nu ska jag äta,

PUSS


Update!

Nu är jag hemma har varit hos sara :) nu är jag bara uppe i mitt rum en snabbis för jag ser house!

Kommentarer
Postat av: Sara

äru vaken jöns? ;)

2009-04-15 @ 08:50:18
URL: http://stilmedsara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0