Allt fungerar med en sked

Skolan var rolig idag. Fast det var varmt, Slutade massa tidigare än vad jag skulle egentligen, sen så efter skolan så for jag till sara där jag nästan tog på mig ett par jeanstights med hjälp av en sked, dom var helt galet trånga vid föttrna.. jag skrubbade mig på fingret under alla mina försök att töja ut dom. så nu har jag ett batman plåster på fingret och sitter i mitt rum med mjukiskläder och läser lite om allemansrätten och pratar på msn.. Tänkte egentligen göra lite psykologi också, men duktig som jag är har jag glömt pappret i skåpet.. Undrar vad jag ska hitta på nu ett tag.. är trött och har massa träningsverk och jag vill sova, men det är ljust ute, då kan jag inte sova så bra..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0