Home

Är hemma från skolan nu, känns riktigt skönt. Ikväll ska jag hitta på någonting och mysa med MER och choklad och riskakor hade jag tänkt. mmmmmgott! Ska börja bli bättre att ta bilder tänkte jag.. har verkligen bara kamerorna liggandes ibland. men det får man faktiskt har jag hört.

Sen idag har jag och min proekt grupp fått svar på mejlet vi skickade till en skola i sthlm. Första veckan i november tänker vi nog åka ner. Så det kommer att blu väldigt roligt. Vi ska käna ihop lite pengar, sen kanske vi får betala lite själv, men pata burkar är ju bra. Sen sälja fika bröd och vanligt bröd. Sen kommer vi nog vara klara strax efter jul hoppas jag. För vi tänkte börja skriva raporten nere i sthlm.

På tal om sthlm så ska jag ner det 3 gånger i höst, i oktober, sen med projektgruppen sen ska jag troligast ner på höstlovet med. Najjsnajjs. Kommer att bli en bra höst.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0