i'm stupid - Ana Johnsson

Godmorgon!

Har sovit ganska dåligt inatt, har sovit dåligt i flera nätter i rad. Det är inte roligt. Längtar faktiskt jättejättemycket till hösten nu. Sen saknar jag min klass gode mycket. Faktiskt alla i klassen, jag måste ju ha någonting att skratta åt. Sen tycker jag att det har gått jättejättejätte lång tid sen det var PDOL, tiden bara flyger iväg. Lite jobbigt ja.
Lite irriderad är jag på en person och det hjälper inte att jag inte kan äta någonting hemma annat än middag. För vi har INGET jag tycker om. Asjobbigt. Sen vill jag inte äta middag hemma heller. För att personen jag är irriterad på råkar bo hemma hos oss. Det är ansträngande.

Idag vet jag inte vad jag ska göra.. Kanske camilla vill följa lite på stan idag efter hon har jobbat.


Nu kan det väl ändå få bli höst?

Kommentarer
Postat av: Isso

vara med mih någon dag?:)

2009-08-13 @ 14:23:19
URL: http://issopisso.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0