Listaa

OM MIG
Vad heter du? - Erika Vikström Sjömark
I mellannamn? - Maria
Vart bor du? - Piteå
Trivs du där? - Jodå
Brukar du läsa horoskop? - Jepp
Har du körkort? - Näj
Vad spenderar du dina pengar på? - Kläder, fest, godis och mat typ.
Antal kuddar i sängen? - orkar inte ränka nu.
Kan du baka bullar? - Ja, hallå. det finns ju recept 
Bläck eller blyerts? - bläck
Mc donald's eller burger king? - Mc donken
Är du allergisk mot något? - nästan
Äger du ett busskort? - snart kanske
Dricker du blå, grön eller röd mjölk? - grön eller röd
Hur ser du ut idag? - linne
Nästa mål i ditt liv? - bli glad
Hur svarar du i telefonen? - "hallå" "hej det är erika" "erika"
Vem ringde dig senast? - Camilla, helt nyss
Vad sa den som ringde? - hörde om jag orkade fara och handla lite
Antal timmar sömn inatt? - öh, jag vet inte när jag somnade.. och int eheller när jag vaknade
Sov du ensam? - Ja
 
 
 
SENASTE PERSON SOM
Sov i din säng: jag?
Såg dig gråta: pappa
Fick dig att gråta: antar att det var jag.
Du gick på stan med: Caroline och sofia
Skickade ett e-mail till dig: jävla facebook

 
 
 
 
HAR DU NÅGONSIN
Sagt "jag älskar dig" och menat det? - ja.
Drömt något helt galet och så har det hänt dig nästa dag? -vet inte.
Tar du droger? - Nej



FRÅGOR
Vad är du mest rädd för? - fåglar
Vilka kläder sover du i? - en stor tee
Vart vill du gifta dig? - vet inte.
Har du varit kär? - Jajjomän
Kör du bil? - ja, jag har ju inte körkort. så självklart kör jag bil. Dum fråga.
Har du ett jobb? - Egentligen fast kanske inte längre..
Gillar du att ha folk omkring dig? - ibland
Har du varit kär i någon du inte haft någon chans på?- tyvärr
Är du ensam nu? - nej, jag är själv.
Vill du gifta dig? - Kanske, vet inte
Vill du ha barn? - inte nu iaf. i framtiden
 

 
 
FAVORIT
Rum i huset? - mitt
Typ av musik?- allt bra
Månad? - Maj eller oktober
 
 
 
 
DE SENASTE 48 TIMMARNA
Gråtit? - Ja
Köpt någonting? - ja
Varit sjuk? - är det
Sjungit? - Japp!
Sagt "jag älskar dig"? - ja
Velat säga till några att du älskar hon/han? - Nej
Träffat nån ny person? - tror inte det.
Saknat någon?- JA
Kramat någon? - ja
Kysst någon? - Nej

Kommentarer
Postat av: LIENE

kul lista:)

2009-08-09 @ 08:36:25
URL: http://lienes.blogg.se/
Postat av: LIENE

kul lista:)

2009-08-09 @ 08:36:27
URL: http://lienes.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hey! :)

Jag har nu en tävling i samarbete med Misterbling där du kan vinna

6st par bamboo örhängen i olika färger.



http://millahoman.blogg.se/2009/august/utkast-nu-kor-1.html



Vad gärna med.. =)

Kram

2009-08-09 @ 14:31:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0