one open eye

Tänk att den jäkla huvudvärken aldrig vill gå om, jag har fortfarande ont i mitt stackars huvud. Sen idag så ska jag iväg på coop iaf, jag måste köpa en kalender och kanske en hårinpackning, tråkigt att fara på coop själv, men jag tror att pappa skulle följa. Han sa det igår iaf, att han skulle på coop idag. Annars händer det nog inte så mycket. Blir nog bara att mysa framför datorn eller tvn ikväll. Funderar på att kanske spela lite xbox, men jag vet inte vad för spel isåfall. finns typ inga roliga. Jag vil spela mariokart. Men det är liiiiite svårt när jag inte har något wii. Tror att jag bara ska önska mig det i julklapp typ. Ett wii med två kontroller och mariokart. Lätt.



Kommentarer
Postat av: V I L J A - Släpp aldrig dina drömmar ♡

Tittar in och önskar dig en fortsatt fin Tisdag :)

2009-08-25 @ 15:30:59
URL: http://viljasvarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0