Jag är fast!

I en låt. Alla mina tankar hör ihop med den låten, när jag spelar låten kan jag inte tänka på någonting annat än låttexten, allt annat blir svart. Just nu skriver jag bara allt som jag vill, det som kommer upp i min hjärna, Jag saknar någonting, jag känner det. det är någonting som saknas jag vet inte riktigt vad. Samtidigt som någonting saknas har jag allt jag vill ha. Det är inte lätt nu. Ska nog släcka i rummet sätta mobilen på laddning, stänga av datorn och slå igång ljudbok på mobilen och sova. Annars kommer jag att bli uttorkad..

Kommentarer
Postat av: Marielle

Hej igen!

Tyvärr vann du inte gårdagens tävling i min blogg. MEN idag har en ny tävling dragit igång och du har chans att vinna presentkort hos ett resebolag. Låter det spännande? VAR MED OCH TÄVLA! :-)

2009-12-10 @ 23:37:40
URL: http://marielletorgersson.blogg.se/
Postat av: Anonym

RING 09941401 NU DANKE!:D

2009-12-11 @ 20:55:50
URL: http://ronjaasvardag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0