Sometimes i feel lonely

Jag har varit duktig idag medan lilla syster Annie och pappa har varit i sunderbyn. Jag vet inte om de är där än, men de kommer hem någon gång efter kl 17. Rebecka kommer tydligen inte hem nu heller. Rätt taskigt mot Annie och pappa kan jag tycka. Menmen. Sen är det en person som verkligen måste komma ner på jorden igen. Jag klarar inte av att vara i närheten av henne utan att bli irriterad, hon tror verkligen att hon är så mycket bättre än alla andra. Det bara måste få ett stop. Jag ska klura ut det!

Jo tillbaka till det duktiga. Jag har diskat! Det blev lite mycket skum, men såklart gick det iaf.

Kommentarer
Postat av: h a i d i s -

SV: hihi okej ;D

2009-12-15 @ 20:02:47
URL: http://haidis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0