det kan bli så

Det svaret fick jag imorse när ajg kom till tandläkaren och frågade avd som stod på. Jag kommer att ha ont och vara lite uppsvullad i 2 till 3 VECKOR?! fattar ni hur länge det är! kul ens. Men iaf så har det börja försvinna lite nu, bra är väl det. men jag känner samma vid maten! men jag ahr iaf ätit ordentligt med lunch, och 1 nudelpaket till middag, jag får verkligen inte i mig mer nu. Jag kommer ge gärnet på träningen så jag förhoppningsvis är hungrig sen när ajg kommer hem.

Idag hade jag min FIGA ( leda en aktivitet) på fritte. Det gick jätte bra! och det är jäkligt skönt att det är över. Nu är det abra 4 slappa dagar kvar. och imorgon följer datorn med dit så jag kan sitta och skriva på mina apu uppgifter så jag slipper skriva förhand. SOFIA ta med din dator med!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0