Today

Mysdag, fast inte helt så mysig som den kunde ha varit, huvudvärk ,näringsbrist och förlite vatten. Attans måste bli bättre på det här med att dricka vatten. Iaf så hade jag ett gräl med pappa idag, jobbigt, och dumt! Jag blir så lätt irriterad nu och bara jag vet varför, det är nått som ingen får veta ;) Allt gör mig irriterad. Han sa när jag sa att jag var hemma för at tjag har huvudvärk och då orkar jag inte vara med skrikande barn. Då sa han det värsta jag hört på länge. Nu måste du sluta träna!  Jag blev helt crazy, ofta nu ofta ens innan tävling, vad tänker han med, han fattar inte hur mycket jobb det är innan tävling och hur mycket man måste träna. Han fattar inte att jag måste fara och kolla om jag är sjuk. Annars missar jag massa, han fattar inte det. Jag blir tokig, snart fyllerjag iaf 18 och då gör jag som jag vill.  LÄÄÄNGTAR. Ikväll blir det kanske greys med sara, om jag får fara till henne, troligast inte utan att pappa dampar. Men annars kanske sara kan komma hit, eller så tittar jag hemma hos mig och hon hemma hos sig. Långt inlägg. Kan inte sskriva så mycket mer, jo jag ahr varit ute och gått idag, fått lite frisk luft, verkligen skönt när man har ont i huvudet.

Kommentarer
Postat av: camilla

kanske du är påväg att få mens :) då blir jag irriterad iaf :)

2009-02-25 @ 21:11:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0