Pokerface

Ibland undrar jag vad som är fel på mig. Jag blir jämt JÄMT sjuk. Jag har hade influensan 4 gånger förra året. I år har jag redan haft migrän säkert 4 gånger och mått illa 2 gånger, idag har jag mått illa hela dagen! Fram till middan när jag åt och sen blev det bättre. jag ahr inte någon aning om varför. Jag har även en onaturlig knög på handleden som jag inte har idas kolla upp, jag har börjat se sämre vilket suger! Fast det är bara ibland och på ett visst mittemellanavstånd. Har börjat få unt i nacken och i ryggen. måste stretcha mer, sova ordentligt och börja äta rätt. Ta mig i kragen och dra mig till skolsyster. Men det är bara det att jag bara är i "storskolan" under lunchen, inte orkar jag gå från freja till storskolan bara för en liten knöl, det gör inte ont eller stör på sågot sätt. därför är det onödigt tycker jag.
Med det sagt så går jag och lägger mig.


(mamma, om 5 veckor nu )

Kommentarer
Postat av: Sara

bli medlem via mig då.

2009-01-22 @ 21:35:01
URL: http://stilmedsara.blogg.se/
Postat av: Mamma

Varför? ;) (bilden alltså)

2009-01-27 @ 20:03:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0