ätstörning.

Nu får det faktiskt räcka, jag har inte någon jävla ätstörning, hur mycket du än vill tro det. Jag äter ju för 17. Jag fattar inte hur man vilja förstöra sitt liv på det sättet, svälta sig till döds. Nä fy. Jag Kanske inte är helt nöjd med hur jag ser ut, men det är väl bara att motionera om jag skulle vilja ändra på det. Det gör jag redan, jag går ut och går iallafall 1 gång i veckan. Dessutom när jag inte längre tränar 3 gånger i veckan är det ju klart att jag inte äter lika mycket som i våras när jag tränade, jag kan inte äta lika mycket, för jag behöver inte så mycket energi till att typ gå på stan eller att sitta vid datorn, eller att vara ute med kompisar. Det har jag sagt, tror ni att personen som jag sa det till ville förstå? nej. Självklart inte, det ska nog inte vara lätt att bevisa att jag inte har någon jävla ätstörning, jo, jag kommer tydligen med dåliga motargument? Jag tycker svaret på frågan borde vara självklart!


Åh, skitsnyggt, ett vandrande hudfärgat skelett, varför ser inte alla ut att komma direkt från ett koncentrations läger för?

Kommentarer
Postat av: sara

vet hur det känns, typ alla härifrån Sandviken tror att jag har ätstörning för att jag är underviktigt, så himla drygt..

2009-08-02 @ 16:56:24
URL: http://saramagdaleena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0