i just don't care

Nu är jag riktigt mätt, har ätit potatis, grillad lax och sallad till middag, riktigt gott måste jag verkligen säga.

Idag har vi vandrat omkring i örebro hela dagen, det var jätte konstigt och jobbigtväder, vissa stunder blåste det kallt, annars var det jätte varm, det gick inte att ha shorts och det var för varmt med jeans, så jag tog jeans och vek upp dom till strax under knäna. Vi for först till kumla, sen tillbaka till örebro där vi for till svampen, tittade lite på utsikten sen for vi till en jätte park, sen gick vi till wadköping och tittade på massa tråkiga hus, eller ja, lite roligt var det. Sen så for vi hem. Det har varit min dag. Imorgon så ska jag, mamma och mormor till örebro och shoppa, har inte så mtcket pengar, typ 300 om jag ska ha råd med pdol, kanske kan flirta med någon som sponsrar mig lite

PUSS

Kommentarer
Postat av: Mamma

Vi får se hur shoppingen blir. Var det någon speciell du tänkt flirta med? ;);) Puss

2009-07-13 @ 20:56:12
URL: http://gunilasjomark.blogg.se/
Postat av: linda

lätt, att det kommer ;D

2009-07-14 @ 00:36:01
Postat av: linda

lätt, att det kommer ;D

2009-07-14 @ 00:36:01
Postat av: linda

lätt, att det kommer ;D

2009-07-14 @ 00:36:02
Postat av: camilla

Jag vill vara med dig snart !!! :(

2009-07-14 @ 00:40:05
URL: http://camillaaleniuus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0