I miss you

Måndag idag. Bara 1 veckas ledighet kvar tills skolan börjar, jag ska alltså jobba från den 3 augusti tills skolan börjar, Jag vaknade för ett tag sedan, när jag är hos mormor är det väldigt jobbigt och svårt att sitta vid datorn längr stunder, för först måste man hitta ett öppet nätverk, sen måste man ansluta och sen måste det ju såklart sega som 17, min dator är inte vad den har harit heller. Jo, Ikväll ska jag hem, så då kommer jag kunna updatera som vanligt. (!!) Ska lite på stan idag och kanske hittar jag någonting fint, annars kanske jag få gå en sväng runt i stan i luleå, kanske träffa sara som jobbar på monki, hoppas att hon jobbar i helgen. Nu ska jag gå och duscha ha det bra!

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0