It's on

Idag har jag inte gjort mycket alls, tvättat lite kläder, sen har jag ätit, handlat... och sett en jäkla massa how i met your mother. Det är riktigt bra, Det jag köpte på affären var inget mindre än hårfärg. Nu ka den här guld,grön,bruna färgen bort, eller ja, inte just idag, kanske imorgon, eller till helgen när jag är hos mamma. Men jag vet inte, Mamma vill du se den brun,grön,guldiga färgen som inte är så fin, eller? Idag blir det inte att göra mycket mer än att titta på himym på datorn och sen ska jag handla lite godis, eller jag vill ha glass! För jag och rebecka kommer att sitta bänkade framför tv kl 20.00 ikväll.

Kommentarer
Postat av: Personality

Hej ! Ville bara tipsa om en jättebra hemsida om du vill ha extra pengar i plånboken, woopa! Bli medlem här: http://www.woopa.se/?ref=tildauu . Det är superenkelt och du får 25 kr direkt när du registrerar dig.



Hoppas du blir medlem, du kommer inte bli besviken jag lovar! :) Kram

2009-07-07 @ 18:54:13
URL: http://personality.webblogg.se/
Postat av: Mamma

Ja hjärtat jag vill gärna se den "brun,grön,guldiga färgen som inte är så fin" Så du får färga håret när du kommer hit. Kram

2009-07-07 @ 18:57:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0