It's so hard

Jag vet helt enkelt inte längre, längtar bort, bort från Piteå, bort från alla här. Speciellt bort från vissa. Konstiga tankar har börja sprida sig i mitt huvud, vet inte hur jag ska reagera. Alla är på PHB idag, skulle ha varit roligt att vara där, men jag orkar inte, och jag vill inte träffa pappa där, men det finns andra jag vill träffa där. Det hade varit super kul, Snart är det PDOL och då kommer stockholm hit, laxen kommer typ snart tror jag, Roligt!
Samtidigt som jag tänker på den ena, som kommer den andra upp hela tiden, kan det inte bara sluta vara jobbigt att tänka!





I don't wanna think about you
or think about me
Dont wanna figure this out
I don't wanna think about you or think about nothin'
Dont wanna talk this one out
This time I won't let you bring me down
Won't let you shut me out
'This time I know,
I don't wanna think about you,
Run away, run away ,I dont wanna think about you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0