lista

ÅTTA SAKER OM DIG SJÄLV:

1. är du singel?: Jepps
2. är du lycklig?: Jadå
3. är du uttråkad?: Just nu ja, varför skulle jag annars svara på det här ? 
4. är du ledsen?: nä, inte nu
5. är du italienare?: eeeh, låt mig se... Nej.
6. är du cooling?: Absolut!
7. är du från irland?: nejdå
8. är dina föräldrar fortfarande gifta?: Nej.

ÅTTA SAKER OM DITT KÄRLEKSLIV:
1. tror du på kärlek vid första ögonkastet?: Kanske inte kärlek, men att man kan börja gilla någon.
2. har du någon gång blivit sårad?: Jodå, några gånger. 
3. har du någonsin tänkt på samma tjej/kille flera gånger under samma natt?: Jo, faktiskt
4. har du gillat en tjej/kille utan att berätta det för henne/honom?: jiies
5. har du kysst någon under de två senaste veckorna?: Ja, det har jag
6. har du haft en hemlig beundrare?: Säkert
7. är du kär?: Jag vet inte.
8. vill du gifta dig när du blir stor?: Det är inte så att jag planerar min framtid, så kanske

TVÅ ALTERNATIV

1. hår eller ögon?: Ögon mest, men håret med, man kan inte vara ful i håret.
2. katter eller hundar?: vet inte.
3. några få bästa vänner eller jättemånga "vanliga" kompisar?: båda.
4. coca-cola eller pepsi?: Coca Cola
5. utekväll eller romantisk hemmakväll?: Utekväll, som slutar med romantisk hemakväll.
6. pengar eller lycka?: Båda!
7. dag eller natt?: det beror på, men båda.
8. msn eller mobil?: mobilen, 

TIO "HAR DU NÅNSIN..."

1. blivit påtagen när du försökte smita hemifrån?: Nä, har inte ens försökt smita.
2. brutit ett ben?: typ.
3. gjort nåt du ångrar?: jo, fast ändå nej, jag ångrar inte att jag har gjort vissa saker, jag ångrar att jag inte tänkte innan.
4. hoppat bungee jump?: fnä, tror inte att jag vill det.
5. ljugit för någon du tycker om?: japp.
6. ätit en hel tårta?: Fy 17 orkar bara 1 liten bit.
7. gjort bort dig offentligt?: i'm the master
8. viljat bli tillsammans med ditt ex igen?: haha! Nej.
9. gråtit när ett husdjur dog?: ja.
10. velat försvinna?: nä, men samtidigt ja.

8 SENASTE

1. telefonsamtalet du gjorde?: Annie
2. telefonsamtalet du fick?: Camilla
3. personen du var med?: Rebecka,
4. roligaste grejen som hänt?: P&L 09
5. personen du smsade: pappa
6. du kommenterade?: säkert annie
7. du tillbringade natten med?: Linda och Lina
8. du kramade?: Rebecka.

Kommentarer
Postat av: camilla

8. viljat bli tillsammans med ditt ex igen?: haha! Nej.



HAHA :D

2009-07-02 @ 17:25:12
Postat av: Isso

Jaha det är hon linda, men det vet jjag ju vem de är, hon bor ju vid mig typ :o ;)

2009-07-02 @ 23:37:46
URL: http://issopisso.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0