snyggt ens

Dagen har varit otroligt underlig, har hunnit känna alla känslor typ, Jag gick med sara på stan, köpte jätte söta örhängen, sen gick vi och fikade. Vi gick ett litet tag till på stan innan vi gick hem och satte oss framför dator och kollade på olika bloopers, skit kul. Han även bli orolig ett tag, först för en sak, sen för att jag kanske inte skulle kunna fara till luleå. Det hade varit skitdåligt. Sen nu sitter jag hemma och ska väl snart äta middag, men är inte alls hungrig. Men jag antar att jag kommer bli itvingad mat om jag inte äter, så... Sen ska jag nog vara med sara igen, får helt enkelt se.



Snygg man kan vara då, eeeh, eller så inte.

PUSS!

Kommentarer
Postat av: Minnie

Hej vännen, jag har en viktoria´s secret tävling på min blogg, kika in, Kram Minnie :)

2009-07-29 @ 21:12:52
URL: http://www.minnies.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0