vad arg jag blir.

Åh, folk suger! Idag vid matbordet när vi åt, så hade jag ätit tills jag blev mätt, men var tvungen att äta mer, för att jag "brukar äta mer" ja, kanske förr när jag tränade. Varför fattar inte någon det? Sen fick jag höra
" Du äter bara mindre och mindre"
" Du tynar ju bort, snart blir jag arg"
" Vill du bli riktigt sjuk? "
Åh, nej dom har kommit på mig, jag strävar ju efter et liv i helvetet, inte nöjd för ens jag väger under 20 kilo.
Varför kan ingen förstå? Man äter mindra då man inte tränar, det har jag berättat innan jag slutade träna. Jag hade förstått om folk hade börjat oroa sig om jag fortfarnade tränade 3 gånger i veckan och åt lite, men nu äter jag bara när jag verkligen är hungrig. nu sitter jag här med dunder ont i magen och mår illa.


Kommentarer
Postat av: Anonym

tack så mkt för din röst ,du är länkad nu imin blogg kika gära in :)



cad händer ikväll då ?:)



friiiidaenocksson.blogg.se

2009-07-28 @ 18:39:12
Postat av: jennifer

vad jobbigt ;O

Men du var väl inte seriös med under 20kg? :$

2009-07-28 @ 18:59:51
URL: http://ruckis.blogg.se/
Postat av: Mamma

Jag förstår precis vad du menar! Jag äter inte om jag inte är hungrig men å andra sidan äter jag ganska mycket när det är god mat och jag är hungrig. Det vet jag att du med gör....Så du har mitt stöd! Puss

2009-07-28 @ 19:50:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0