3 dagar typ

Idag är det Torsdag, det känns helt sinnes att jag och Lina åker om typ 3 dagar. Igår kväll så for jag Lina och Linda till coop och handlade lite godis, sen hade vi en cykel utflykt. Idag cyklade jag och Lina till Dollar för att handla alla dom viktiga sakerna som vi kom på i förrgår att vi behövde, men ingen av oss kom ihåg vad det var, så det blev bara hårsnoddar och hårnålar. Efter det så cyklade vi till Linda där hon bjöd på jätte gott fika, sen for vi och skejtade. Jag skulle öva på att göra ollie, det har gått nästan förut, men nu den här gången så landade jag snett med foten typ och flög ivägoch landade på höften och slog huvudet i marken, har nu en fin bula på huvudet och säkert ett blåmärke på höften.

Jag är verkligen jätte sugen på Thai eller Kina mat! Stark wok eller någonting! Skulle vara superdupermega gott just nu! Tror att jag ska se vad jag kan slänga ihop! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0