LillPITÄÄH

Rykten om alla eller?
haha, idag så kom jag till insikt om varför jag gjorde som jag gjorde på studenten, för att jag ville bevisa för mig själv, och för alla andra att det inte var någonting, hälften fattade, hälften inte. Sen är det ju roligt att veta att folk älskar mig så mycket att dom måste spendera tid på att prata om mig, underbart! Det är sånna saker som gör livet värt att leva, haha. Måste städa och tvätta idag. orkar på rikitgt inte göra det, men skura nere och tvätta ska jag göra, måste ha nå kläder!
Nu ska jag göra dom där nyttiga sakerna och fundera lite mer på vad folk snackar om mig, fantisera ihop underbara historier, bara för att veta att alla älskar mig!

Puss

Kommentarer
Postat av: Morsan

Underbar vändning av dina tankar! Klart att alla måste älska dig om dom pratar om dig. ;) Älskar dig! Puss o Kram

2009-07-03 @ 05:01:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0