Regn!

Nu regnar det för fullt här i älvsbyn. Sitter ute på farmors balkong och ska snart äta. Sen så ska vi en sväng förbi anki och samuel och dom innan vi ska hem, hoppas att det hinner sluta regna iaf! Livet är underligt må jag säga. Jag måste ta mig i kragen och säga till mig själv att börja vara som normalt folk. haha. Saker som jag har gjort brukar jag inte ångra, men den här gången gör jag det. Fast man ska inte ångra sig, det vet jag. Gud har säkert en plan med det här. Det är plåttak åvanför mig och regnet smattrar mot det, det är mysigt. Hade varit bättre att vara i piteå, då hade det inte varit jobbigt att fara hem, haha. Nu ska jag äta.
peeace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0