roses are red

Dagen började med att jag vaknade av att det knackade på dörren, jag var inte säker på om det verkligen knackade eller inte, så jag gick ner och tittade. Det var en från NCC som skulle mäta listerna, sen så när han hade farit gick jag upp och tittade på himym på datorn, ssen hoppade jag i duschen, klädde mig och gick ner och åt frukost. Sen var det bara att skynda sig till Lina och sen vidare mot banken. Jag skulle ta ut pengar från mitt sparkonto, sist jag skulle göra det hade jag inte bankboken, och nu behövde jag inte den. Någon dag efter P&L ska jag dit igen och då ska dom fixa bort den. Dom tycker att den är uråldrig. Sen så skyndade vi oss vidare till busstationen och väntade på luleå bussen, Linda satt redan på bussen och vi 3 åkte till Luleå.
Väl framme i Luleå ville vi köpa lyckokakor, men det fanns inga, så vi gick runt och kollade på lite affärer och tittade på lite annat med. Sen åt vi på matstället och satt där, dom hade typ världens äckligaste kaffe. BLÄ! Sen gick vi på  åhlens och cubus, sen gick vi och köpte dricka. Sen gick vi omkring lite och sen åkte vi med bussen hem.
Det jag köpte idag var, mat, dricka mobilsmycke. och sen så köpte vi 3 en SUPER bok. Den kommer vi absolut att använda!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0