Städa.

Håller på att städa, det är jätte jobbigt! Har hållit på sen en evighet tillbaka. Sen halv 2 har jag städat. Det är fucking jobbigt. Ska iaf aldrig bli städare! Imorgon är det examen, det betyder PARTY! Linas klass ska ha klass fest, och jag är bjuden! Det tycker jag är jätte snällt, Nu har jag inte så mycket kvar egentligen, men det är småsaker, som är jobbigt att plocka upp, har lyssnat på bra låtar hela tiden, och nu när jag stänger av hör jag låtar som mayhem, Paris hilton låtar! och massa annan skit, jäkla becca. Nu ska jag fortsätta, sen ska jag äta, sen smsa lina.

Kommentarer
Postat av: * K Y S S A R

hahahaa visst är jag ;) thanks hahahahaah!;)

2009-06-10 @ 15:55:33
URL: http://kyssar.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0