thank you for showing me that best friends can not be trusted

Nu ska jag snart äta lite mat, sen ska jag bege mig till Isabelle, vi ska spela wii. Kommer nog bli roligt, sen så vet jag inte vad vi ska göra, men roligt blir det nog. Imorgon så ska jag vara med på Linas samhälls lektion, kommer bli roligt, som sist. Dom har mycket roligre lektioner än oss. Sen så ska jag vara med på hennes bild. för jag har inget individuella imorgon, eller bara 5min. Men jag kan igentligen fara hem, men det orkar jag inte, för jag kommer bara sitta vid datorn och dö av tristighet. Så varför inte prata med superroliga folk och rita? Så jag ska vara med på Linas bildlektion med. haha. Nu sitter jag igen och lyssnar på Simple plan (!) Fast, det är inte på samma emo sätt som förr, när jag var emo. Nu blir man ju typ taggad! Party i helgen någon ? peddo bear?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0