Drömmar

Varför händer der inte så ofta att drömmar blir verklighet. Det har nog aldrig hänt för mig, även om jag bara önskar en liten skrutt sak, som att hitta en 50 öring, eller att jag önskar att jag ska snubbla. Vad som helst, så händer det aldrig. Jag är ganska less på mitt olyckliga utursamma liv. Varför händer det inte? Jag har önskat det så länge nu. attans bäver jävla otur! Iaf hur jag än försöker att få det till verkligehet. Inget händer, det funkar inte. Det är inte menat så. Jag kommer nog vara olycklig resten av livet  (inte deprimerad!) kan det inte bara hända! GUD!

Kommentarer
Postat av: Anna

Man ska aldrig sluta drömma, men du kanske är som jag Jag måste kämpa för att uppnå mina drömmar, ibland i flera år! Men det är ju värt det, för det finns inget härligare än när en dröm slår in, eller när man når sitt mål =)

2009-03-05 @ 09:55:17
URL: http://mongoanna.blogg.se/
Postat av: Alshammar - Fashion Lifestyle

min drömmar brukar gå i uppfyllelse och det blier oftast fel, man ska vara försiktig med det man önskar

2009-03-05 @ 13:42:45
URL: http://halshammar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0