gud vilken dag!

Idag har det mäst bara skrattats på ALLA lektioner, Alldeles innan matte lektionen hände det roligaste jga varit med om, Petter i klassen höll på ta platsen som jag hade "spanat " in. MIN PLATS. Så då skrek jag
Neeej Petter vad gööör du ?!??!?!?!
petter gick då iväg från stolen och jag som sprang på det halkiga golvet med tjocksockar anade inte vad som skulle hända. Jag börjar " bromsa för att inte krocka i väggen, då faller jag ner på golvet, det blev för halkigt, halkigare än vad jag klarar av. ATTANS! jag låg där jätte länge och skrattade, sjukt kul måste det ha sett ut.

Ikväll har jag träning och just nu sitte rjga bara och väntar på att vi ska ät middag och ur högtalarna spelar en superbra låt. Det kan inte bli bättre!

Black dress with the tights underneath,
I got the breath of the last cigarette on my teeth,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0