big fake smile

Helgen har varit super bra! På riktigt bra!

Fredag så vet jag inte vad vi gjorde igentligen, vi var iaf omkring och hos richard. Skrattade gjorde vi, det var ganska roligt. Eftersom att jag inte kommer ihåg vad vi gjorde så får det bli såhär lite om fredag.

Lördag så hämtade Jag, Lina, Pontus och Linda Regina på busstationen, efter det så gick vi till richard och väckte ahn sen gick vi till Loppis på nolia, Det var riktigt trevligt. När vi hade gått ett tag så kom Rasmus och Andy. Rasmus och Richard och Pontus köpte masker som var rätt tuffa. Linda köpte typ coolaste skaten, När vi var less på att vara där så gick vi till coop där vi köpte någonting, sen gick vi till stan, sen till richard. Vi tjejer skulle ha tjejfest, så vi gick och köpte "sista utvägen" Sen gick vi till Lindas syrra, linda bytte kläder, sen promenerade vi till annelund, jag bytte om och åt, sen gick jag till Lina där hade festen redan börjat. Det blev Jag, Lina, Linda, Frida, Regga, Rasmus, Hannes, Patrik, Richard, Andy och Gurra Sen var det även fler som kom. Vi var på södra hamn, skit mysigt. Jag hade jätte kul.

Söndag Regga åkte hem igen, sen har vi bara dött på olika ställen hela dagen. Jag är faktiskt nöjd över att jag är hemma den här tiden. Annars brukar det vara vid 12.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0