det är något märkligt som sker,

Ikväll har ajg varit med massa folk, vi var och firade martin, han har blivit 18. Jag tror han heter martin, herre gud vad jag inte är bra på namn som börjar på m. Iaf så var vi där ett tag, sen så gick vi in tall stan för att gå hem men kom inte längre än till bowlen där vi träffade andre och sebbe, vi följde med dom till backa för att spela vollyboll, men jag hn inte spela så länge innan jag skulle hem, och nu sitter jag i sängen, haha, oj, vad säger jag, jag ligger i soffan och ser toy story. ska nog sova i soffan, orkar inte gå upp tror jag, Är gode trött, imorogn så ska jag till Luleå och ha vår uppvisning. sen är det bara tisdags träningen, sen tävling, sen så ska jag sluta, 4 evvah. God natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0