Luleå.

Det suger att vara i luleå, för det förstå så kostar det pengar tt åka dig, för det andra så blåser det alltid där, för det tredje, så
är det inte kul helt enkelt. Iaf så var jag där idag och hade uppvisning, allt gick jätte bra, förutom att jag är sämst och hoppde fel hopp, attans, men men. Ska dit imorogn igen och kratta, wiihoo. Jag som älskar att kratta. MEn det är bara 1 krattning, 1 träning, och 1 tävling. Sen så slutar jag, men jag kommer kanske att träna någon dag i sommar.

Igår så firade vi martin hemma hos han, det var lite roligt, sen gick vi in till stan där v träffade andre och sebbe, då gick vi till strömbacka för att spela vollyboll, men jag han inte spela nå, skulle åka med lina hem, eftersom att jag skulle upp tidigt idag, annars hade jag nästn stannat och spelat lite. Det är super najjs väder idag, varmt och härligt. Nä nu ska jag smsa Linigrrl.

Kommentarer
Postat av: ew

varför slutar du babi?

2009-05-18 @ 11:20:51
URL: http://track1.blogg.se/
Postat av: ew

aah, okej, trist :/

2009-05-18 @ 12:44:00
URL: http://track1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0