Tack!

Jag har varit till coop med linigrrrl och köpt colla och gått en sväng genom stan innan vi gick hem igen, hade mina nya skor, jäklar vilka skavsår jag har fått. Gick utan skor halva vägen hem. När jag kommer hem så är farmor hemma hos oss, Går till henne och det jag får höra är

Farmor - Nog är jag allt mycket finare i håret än dig!
Erika - Va? vadå?
Farmor - Ja, du ser ju ut som en sån där hund, med långa fula öron.
Erika - Jaha, eeh.

Jo det var ju allt bra snällt sagt.
Sen fortsätter hon

Farmor - Du hade lovat att diska
Erika - Va? Hade jag det?
Farmor - Ja, men nu har jag diskat
Erika - okej,
Farmor - Nu är du skyldig mig 50kr
Erika - VA?! Inte har jag 50kr
Farmor - Ja men nästa gång du tjänar pengar får du ge åt mig.

Hon hade inte behöft diska, om hon inte ville det ;)


PUSS! :D <3

 

Kommentarer
Postat av: camilla

ursch ! :D är hon hemma hos er nu=) ghaha. kommer jag dit så säger hon säker " fan va du har svullit upp?!" " har du ätit nå du inte tål?" :p ahhahaha

2009-05-30 @ 21:59:28
URL: http://camillaaleniuus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0