Torsdag.

Snart är det torsdag, helt sjukt, nyss var det ju valborg och jag skröt om att det vara BARA 3 veckor tills jag fylde år, nu är det en halv dag. Gud tiden har flugit fram, snart är det sm med, jag kommer att äga alla, jag lovar, eller inte själv eftersom att jag inte kör individuellt. Kommer bo på hotell från torsdag till söndag, äta gott och vara med super roligt folk! Ikväll ska jag ju och kratta, härligt, förutom att jag är allergisk :O Helt plötsligt idag, jag har nysit och så, men det gör jag varje år, men det klias i ögonen och allt. Tur att jag inte har lika jobbigt som lina iaf, haha. Vet inte vad jag ska ha på mig, det är både varmt och kallt ju, det blåser ju mycket i luleå, så jag kommer att frysa, men samtidigt så är det ju stekigt i solen, attans. Blir långärmat och jeans tror jag nog, det borde fungera, får ta med mjukisar. Nä nu ska jag slita mig härifrån,
Puss

Kommentarer
Postat av: ew

ah, ja det är sant iofs, men hallå, fika dejt snart!

2009-05-18 @ 18:07:17
URL: http://track1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0