Cheer up

Hello my crazy lovers!

Ätit gott idag? eller ätiti någonting överhuvud taget. Jag har faktiskt, eller faktiskt och faktiskt. Jag har som vanligt ätit middag och som vanligt blev jag mätt. Mitt liv är rätt vanligt. Fast ikväll blir det lite ovanligt eller gammalvanligt. Jag vet inte riktigt hur jag ska säga det. Men jag ska och träna lite ikväll. I två hela timmar. haha, lavlii. Det var länge sen och jag har saknat det. Måste ta med mig tights annars kanske jag fryser, nä. Bränner mina ben. Men nu ska jag vara riktigt snäll med min far och diska eftersom att min syster som "tog" tvätten hon tog bara sina kläder. Är för upptagen med att prata med sina kompisar, som hon gör varje dag.

Puss och adjö



Kommentarer
Postat av: saris

sv: ja den är riktigt grym :D

2009-11-08 @ 17:42:41
URL: http://saraoklara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0