ett två träd

Åh! Blä! Det var ett barn idag på dagiset som luktade bajs hela dagen! Alltså. Dom är 5 år och går på toa helt jälv utan någon som helst hjälp från fröknarna. Men jag överlevde som ni nog märker.


Jag har tänkt att ta steget att skaffa mobilabonemang, Telia ofc. Vilket tycker ni är bäst? Funderar på antingen prata på eller max 25. Fast det kan bli lite tjorv det här med att byta till abbis. men det måste jag orkar inte inte ha pengar på mobilen. Det som kan bli tjorv är att jag är med i en telia familj grej och mitt nummer står på pappa så det blir två saker att byta. Men det är nog enklare (säkert inte) än vad jag tror.


Kommentarer
Postat av: josefin

svr: tack för din åsikt :)

2009-11-09 @ 15:36:35
URL: http://naslundjosefin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0