FarsDag!

Grattis alla pappor på fars dag! Jag och Rebecka och annie fixade lite fina saker igår till våran fina far. Det blev en bild på oss alla tre som vi tog ute i snön. Det blev jätte bra. Jag hoppas att han blir glad. Vi ska till mormor och fika idag så det kommer att bli lite roligt/jobbigt. Det blir så mycket fika..


Sen ikväll ska jag även och träna! Roligt! Måste erkänna att jag saknar det mer än mycket. Dessutom kan jag ju inte tacka nej till att träna bort allt det fika jag kommer att ha fikat.

Så grattis på Farsdag Pappa!


love you ♥


Kommentarer
Postat av: Mamma

Fint inlägg! Kul att pappa blev glad för sin pressent av sina underbara döttrar. Sköt om dig! Puss

2009-11-10 @ 17:34:40
URL: http://gunillasjomark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0