Go igo Girl

Har provat sudentmössa idag. Kan då bara säga att jag kommer att vara tvungen att ha väldigt volymigt hår.. Jag som inte hade tänkt ha det.. Men det blir nog bra hur det än blir. Tror att jag snart ska tända lite ljus här i mitt rum och sätta mig med historia boken. Det behövs. Sen måste jag läsa böcker.

Jag ska jobba imorgon. På min skola, det är öppethus så jag och sofie ska dit. Kommer att bli najjs. Som "lön" får vi varsin bio check. Det passar ju utmärkt, då kan jag använda den när jag ska och kolla new moon. Kalaskalas. Blir säkert att fotta litte bilder imorgon tror jag. Men jag får väl se.

 

Helene! Det är dags att vi gör någonting typ imorgon!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0