Hoppsan!



Ojdå! Här säger man sin åsikt och helt plötsligt så tänker jag bara på mig själv? Vad underbart! Jag har försökt länge att börja tänka lite mer på mig själv!

Jag hoppas att den som skrev kommetaren inser att man inte alltid behöver ta åt sig å jävla mycket.. Sen lilla vännen så är jag inte ett dugg sur, i'm a happy happy girl whit a happy happy smile osv.. Men du borde kanske inte vara så sur? och snälla.. det heter också.. När ska folk lära sig?

Sen undrar jag om jag någonsin har sagt att jag brukar ta vaccin mot olika saker? för jag tror inte att det fungerar? för som jag sa, tror man inte att man får det så får man inte det.. Samma med om man tror att man driker alkohol så blir man full även om det egentligen inte var nå alkohol i.

LOVE!

Kommentarer
Postat av: Reggae-e

http://www.kuriren.nu/nyheter/artikel.aspx?articleid=5127183 man vill inte smitta andra :o

2009-11-05 @ 10:38:20
URL: http://rrregina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0