Min sista rast!

Nu är det min sista rast på praktiken sk avara tillbaka halv 2. Sen ska jag bara vara där 1 timma innan jag ska tillbaka hem och aldrig mer gå dit. känns helt wierd. Jag och glad men samtidigt känns det lite tråkigt. Barnen är sjukt söta men galet jobbiga ibland. Idag ska jag bara vara hemma och göra lite olika saker. Typ läsa och skriva olika saker. Tar säkert hur länge som helst. Sara är nart framma i storstaden och jag kan inte längta mer till januari än vad jag gör nu. SÅ himla roligt det ska bli!

Jag känner att jag bara skriver tråkiga saker så sen idag ska jag faktiskt lägga in bilder från kameran och sen visa er allt gott fika som jag fick igår. Riktigt mumma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0