Så enkelt och snyggt!

Måste verkligen säga att jag tyker att DinSko bara får snyggare och snyggare skor hela tiden. Kommer igåg för något år sedan, då hittade jag nästan aldrig skor där. Men nu kan jag nästan inte ens gå in i en DinSko butik utan att hitta massa snygga skor att prova. Kanske har Din sko alltid gjort snygga skor eller så har bara min skosmak förändrats mycket sen jag var yngre, vilket inte är omöjligt då jag hade väldigt blandad konstig ful stil som liten.

Det här är mina 4 Absoluta favoriter. Jag vill ha allesammans till min skosamling. De med kilklack vill jag ha mest av alla de. Sen kommer alla andra på en välförkänt andra plats. Synd att man inte är rik vid ett sånt här tillfälle.


Kommentarer
Postat av: camilla

förlåt mig så hemskt mycket att jag läste fel.

2009-11-09 @ 18:10:58
URL: http://dameniorange.blogg.se/
Postat av: Carita

svar - nämen! tack så jättemycket, snyggo :* & dinsko har verkligen blivit grymt mycket bättre :>

2009-11-09 @ 22:49:46
URL: http://minicookie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0