feberdrömmar.

Sjuka jobbiga drömmar.

Drömde inatt

Jag skulle hämta annie på Backeskolan, jag for dit, det var rätt mörkt ute, fast samtidigt var det ljust och varmt. Jag satte mig på en gunga med min kamera och försökte spela in en vidoeblogg. Det gick inte för att jag kunde inte prata. Sen gick jag in till annie, då var stefan på Nordan och sa någonting till mig. (som jag inte kommer ihåg nu) Senn kom jag och annie in genom våran balkongsdörr och vi satt inne hos oss. Då ser jag en jätte myra, typ häst myra ni vet ? Som visade sig vara en 5 centimeter lång GETING Jag blev rädd och kanstade en stövel mot den. Prickade inte och bad pappa döda den. (Vid det här laget var getingen ca 1 dm lång) pappa knosade bara getingens bakdel vilket gjorde getingen jätte arg. Getingen burrade upp sig flera gånger, typ som om den blåste upp sig själv, den blev tjockare och tjockare tillsist for den iväg rakt mot mig med superfart. Den prickade mitt ben och jag vaknade av att jag skrek.

Not fun at all.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0