Ett sista

Nu kommer ett sista inlägg för ikväll, jag ska faktiskt äta glass som jag köpte till mig och min syster. Sen så ska vi nog båda plugga och prata om jobbig skola samtidigt, eller så sitter vi i varsitt rum och pluggar oh käkar, får helt enkelt se.

Men en sak som jag bara Avskyr är när man läser många bloggar och kommernterar på de bloggarna så kommer det upp sånt där man ska fylla i massa bokstäver, och på senaste tiden har jag bara fått massa jobbigt låånga ord typ som för någon dag sen så fick jag tex $100,568,888 arbote vad 17 lixom, ingen orkar egentligen sitta och tänka en jäkla massa hela tiden när man bara vill vara trevlig och skicka iväg en liten kommentar, vet att vissa redan har skrivit om det här, men idag har det hänt varje gång jag ska kommentera och jag står bara inte ut att vara tyst längre.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0