Godmoorning!

Klockan är snart 8 och jag börjar känna mig redo att åka till skolan. Fast det kan jag inte göra riktigt ännu, eftersom att jag börjar fört klockan 9. Men det betyder att jag ska gå typ 20 över eller halv här hemmifrån för att vara på skolan i tid. Eller så kanske jag kan vara lite lat och ringa mormor, om jag känner för det. Får helt enkelt se.

DET VAR FROST UTE IDAG PÅ GRÄSET OH ÄR DET NOG ÄN!

Myysigt värre, nu är det verkligen höst på riktigt och jag looove it. Har varit duktigt nu på morgonen förresten. Har faktiskt gjort historia och mailat mig själv. STOLT!

Kommentarer
Postat av: Madde

Vilken är din favorit i Idol hittills? Gör din röst hörd på min blogg, kanske hittar du några sköna tjejer eller killar som tycker precis som dig?!

2009-09-18 @ 10:06:53
URL: http://maddisenj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0