Godmorgon!

Eller snara bara morgon. Dagen har inte börjat bra, eller natten var inte heller så bra. Har haft konstiga drömmar typ feberdrömmar, även om jag int ehar feber nu. Drömmarna var så sjukt äckligt verkliga, visste inte om jag var vaken eller drömde på endel. Fast även så indel av drömmarna visste jag att det bara var en dröm, som en dröm där det var typ stora människospindlar. Sen så vandrade jag i mörkret mad massa folk som jag tyckte om, sen köpte jag mat, men hade inga pengar och åt på sugrör istället. Det med sugröret visst ejga inte om jag drömde eller inte. Allt var sjukt konstigt.

Ska iaf packa ihop lite saker idag eller ganska myket, sen ska jag leta regnkläder på vinden. För till skolan ska jag imorgon, vill ju faktiskt fara till fjällen. Eftersom att jag inte har feber borde det ju gå bra.

Nu ska jag sova eller lyssna ljudbok och sticka lite mer.

Kommentarer
Postat av: Skinny

Sv:Hmm okej,varför läser du min blogg då:)?

2009-09-10 @ 10:42:21
URL: http://iwantbones.blogg.se/
Postat av: * K Y S S A R

Du är då söööt :) :) Cheerar du ?

2009-09-10 @ 10:50:21
URL: http://KYSSARS.SE

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0