Hungrig!

Har kommit hem från skoldagen som inte har varit bra alls. Den började dåligt med ajg blev blöt om fötterna, sen hade mina tjocksockar stora hål i sig, dagen fortsatte med att jag inte hade någon penna och att en viss person smackade så jag ville dö. Sen trängde sig halva jävla matsalen före i kön, ställ er sist om ni vill ha mer mat. Sen så smackadedes mera.
Det var dock roligt en liten stund idag. Eller, okej, några stunder. Är hungrig som ett djur och ska snart äta mat. Sen ska jag kanske få fika, mumms!

Ikväll ska jag bara ta det lungt här hemma tror jag. Ska nog se wipeout och dissa idol. Fast det är ju uttagningarna som är roligast. Får helt enkelt se.

Kommentarer
Postat av: H A I D I J A K O B S S O N

Hallådär :) haft en bra dag ? ^^

2009-09-08 @ 17:54:38
URL: http://haaiidi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0