lite ångest har jag allt.

Idag är dagen då jag ska gå typ 100 meter för att besöka min praktikplats, jag vet vilka de flesta av barnen är, och dom vet vem jag är, personalen vet säkert också vemjag är. Men det är kanske just det med att jag har en handledare som jag aldrig har träffat som gör mig så nervös. Det är ju inte farligt att träffa någon ny, inte alls. Hoppas bara att det inte är som förra gången när jag kom till avdelningen och dom inte hade någon aning om att jag skulle vara där. Hade blivit fel, skulle vara på en annan avdelning med en helt annan handledare. Så nu är det spännanade för att se om allt är rätt den här gången. Ska snart duscha och fixa mig klar förr mig stora möte med praktikplatsen, kanske tar det efter skolan istället, eller dom kanske är ute då. Vill inte att dom ska vara ute när jag kommer dit, blir så konstigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0