" så länge vi båda andas "

Hejsan alla!

Sitter i min säng nu, Har ätit en super god frukost och sen har jag gjort hår inpackning och fixat mina ögonbryn lite gran. Tänkte att jag ska läsa ut den förbaskade sista twilight boken så Caroline kan få tillbaka den, har inte så myket kvar, men jag är rätt seg på läsa, så. Jag började fundera på var jag kan ha mina tofflor eftersom att jag fryser som en galning om fötterna, ska nog fråga rebecka om hon vet var de är. Nä, nu ska jag äta lite godis och läsa. Sen kanske jag även äter lite glass. eller så inte. Hörs senare! ♥


Kommentarer
Postat av: Emma

Söt! :D

2009-09-20 @ 19:57:28
Postat av: Queen

Twilight är bääst! :) <3 älskar alla böckerna :)

2009-09-21 @ 23:28:04
URL: http://reemajohnson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0